Gezocht: betrokken mensen (M/V)

2020-06 NIEUWSBRIEF - Segers omhelzing.jpg
Blog door Webredactie CU Nunspeet
Door Webredactie Nunspeet op 6 juni 2020 om 19:11

Gezocht: betrokken mensen (M/V)

Heb je hart voor mensen? En hart voor onze lokale samenleving? Voor hardwerkende ondernemers en voor kwetsbare kinderen? Dan is het misschien wel iets voor jou om meer betrokken te raken bij de plaatselijke politiek. Dat gaat ergens over. Dat doet ertoe.
Misschien zeg je: “Politiek? Dat is niks voor mij!” Dat klinkt ons als muziek in de oren, want dat zou zomaar eens de beste aanbeveling kunnen zijn om er juist wel werk van te maken!

In maart 2022 zijn er gemeenteraadsverkiezingen. Heb je belangstelling om je geloof een stem te geven? Stuur dan een berichtje naar talent@nunspeet.christenunie.nl. Geef aan waarom je belangstelling hebt en op welke terrein je kennis en ervaring hebt opgedaan. Het kan natuurlijk ook zijn dat je eerst meer informatie wilt hebben of graag met ons in gesprek wilt. Prima. Dan kun je ook een mail sturen naar talent@nunspeet.christenunie.nl. De uiterste inzenddatum is 20 juli.

Wij roepen onze leden op om mensen te kandideren die zij geschikt vinden voor een plekje op de kandidatenlijst. Het is wel plezierig als je de persoon die je voordraagt daar even over informeert en uitlegt waarom je hem/haar zo geschikt vindt. Stuur je voordracht, inclusief een korte motivatie, naar talent@nunspeet.christenunie.nl. Ook hiervoor is de uiterste inzenddatum 20 juli.