Talenten en vacatures

Wij zijn op zoek naar talent

De ChristenUnie is een beweging van christenen die iets willen betekenen voor de samenleving. Misschien hebben we niet zoveel met politiek, maar we hebben wel iets met de plek waar we leven en werken. Die gaat ons aan het hart. Daarom zijn we steeds op zoek naar talent, naar nieuwe mensen die mee willen besturen. Elke keer weer ontdekken we dat we veel talent in huis hebben, maar dat hebben we nog niet allemaal in het vizier.

Het is onze missie om op elk politiek niveau zo krachtig mogelijk vertegenwoordigd te zijn. Dat betekent niet in de eerste plaats dat we met veel mensen willen meebestuuren, maar vooral met goede mensen. Daarom investeren we veel in talentontwikkeling. Als je mee wilt doen, laat het ons dan weten: info@nunspeet.christenunie.nl. Het is boeiend en interessant, heel vaak spannend en vooral heel erg leuk.

Vacatures

Secretaris (M/V)

Wij zoeken iemand die wil bijdragen aan het bestuur van de afdeling Nunspeet (Nunspeet, Elspeet, Hulshorst en Vierhouten). Samen betrekken we onze leden bij de plaatselijke politiek en bewaken we de uitvoering van het verkiezingsprogramma. De secretaris richt zich in het bijzonder op de administratieve werkzaamheden in het bestuur. Wij zoeken iemand die:

• De notulen van de vergaderingen verzorgt
  • Een besluitenlijst bijhoudt
  • De ledenadministratie verzorgt
  • De correspondentie verzorgt
  • Een jaarverslag maakt
  • De kandidatenlijst indient bij de gemeenteraadsverkiezingen

Heb jij een goede schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid, kun je goed plannen en organiseren en heb je aandracht voor details, regels en procedures? Dan zijn we misschien wel naar jou op zoek. Wij vinden het leuk als je ons komt versterken. Stuur even een mail naar info@christenunie.nl als je meer wilt weten.

Bestuurslid communicatie (M/V)

Wij zoeken iemand die wil bijdragen aan het bestuur van de afdeling Nunspeet (Nunspeet, Elspeet, Hulshorst en Vierhouten). Samen betrekken we onze leden bij de plaatselijke politiek en bewaken we de uitvoering van het verkiezingsprogramma. Het bestuurslid communicatie richt zich in het bijzonder op de communicatie en public relations en de werving van leden. Wij zoeken iemand die:

• Communicatieplannen maakt en uitvoert
  • Campagnes organiseert
  • Perscontacten onderhoudt
  • De website up to date houdt
  • Sociale media inzet

Ben jij iemand die initiatief durft te nemen, kun jij je makkelijk verplaatsen in de gedachten van kiezers, ben je creatief en versta je de kunst van het netwerken? Dan ben jij misschien wel degene die wij zoeken. Wij vinden het leuk als je meedoet. Stuur even een mail naar info@christenunie.nl als je meer wilt weten.