Berichten over Openbaar Vervoer

FOTOBLOG - Ingrid Slaa
    Door Ingrid Slaa op 8 mei 2019

Nunspeet knokt voor busverbinding Elspeet en Vierhouten

Burgemeester en wethouders van Nunspeet hebben ons beloofd zich in te zetten voor het behoud van de busverbindingen naar Elspeet en Vierhouten. Daar had ik op 15 april schriftelijke vragen over gesteld. Het college vindt het belangrijk dat onze kernen ook ’s avonds en in het weekend goed bereikbaar zijn. Daar hadden we ook wel op gerekend. Het is belangrijk dat we het openbaar vervoer in de benen houden. Als ChristenUnie zullen we de vinger aan de pols houden.

2. 2019-04-15 WEBLOG - Buslijnen 1.JPG
    FOTOBLOG - Ingrid Slaa
    Door Ingrid Slaa op 15 april 2019

ChristenUnie wil buslijnen houden

De ChristenUnie wil dat de gemeente Nunspeet zich sterk maakt voor het behoud van de buslijnen 104 en 112 naar Elspeet en Vierhouten. Daarom heb ik vandaag schriftelijke vragen aan het college van burgemeester en wethouders gesteld. Als er ’s avonds en in het weekend geen bussen meer rijden, zijn de dorpen met het openbaar vervoer onbereikbaar. Dat is slecht nieuws voor mensen die daar afhankelijk van zijn en niet goed voor de leefbaarheid.